План роботи шкільного м/о вчителів початкових класів та вихователя дошкільної групи на 2019 – 2020 навчальний рік
План роботи шкільного м/о вчителів природничо-математично-технологічно-здоров’язбережувального циклу на 2019 – 2020 навчальний рік
План роботи методичного об’єднання вчителів суспільно-гуманітарно-естетичного напрямку на 2019-2020 н.р.
Методоб'єднання класних керівників 2019-2020 н.р.
Науково-методична проблемна тема Русивельського НВК
«Використання компетентнісно зорієнтованих технологій розвитку особистості в контексті нової української школи».
Робота педколективу розрахована на п’ять років і розподілена на чотири етапи, які покладаються в основу методичної роботи упродовж цих років.
І етап – 2018-2019н.р.
(організаційно-ознайомлюючий)
Теоретичне обґрунтування науково-методичної проблемної теми
1. Анкетування педагогічного та учнівського колективів. Виявлення проблем, підготовка до складання плану реалізації теми.
Травень 2018р. Методична рада
2. Засідання творчої групи. Обробка даних анкетування. Виявлення рівня обізнаності педколективу. Планування та визначення перспектив роботи з проблемної теми.
Вересень 2018р. Методична рада, дирекція школи
3. Вивчення теоретичних положень проблеми:
а) управлінські рішення
- Оперативна нарада „Особливості роботи педколективу над науково-методичною проблемною темою”.
Серпень 2018р. Заступники директора
- Методична нарада з керівниками методичних об’єднань:
1) Мета, зміст і основні напрямки роботи методичних об’єднань щодо реалізації науково-методичної проблемної теми школи.
2) Теоретичні основи та особливості організації навчання з використанням ІКТ для забезпечення сприятливих умов для розвитку життєвих компетентностей учнів.
3) Концепція «Нова українська школа».
Вересень 2018р.
- Засідання методичної ради „Розробка алгоритму реалізації науково-методичної проблемної теми”.
Серпень 2018р. Методична рада
- Педрада-тренінг «Забезпечення психолого-педагогічних умов для формування творчої особистості учнів, педагогічної творчості вчителів».
Листопад 2018р.
б) методична робота з педагогічними кадрами:
- Робота проблемного педагогічного семінару «Компетентнісно зорієнтовані технології розвитку особистості»
З 01.10.2018р.
- Тематичні методичні оперативки «Формування життєвих навичок конкурентоспроможного педагога».
Жовтень 2018р.
- «Формування ключових компетентностей учнів на основі комплексу сучасних освітніх технологій».
Лютий 2019р. Заступники директора
- Засідання методичних об’єднань „Робота над науково-методичною проблемною темою школи ”.
Жовтень 2018р. Керівники методичних об’єднань
- Семінар класних керівників «Комплексне дослідження системи виховання в українській школі з урахуванням розвитку європейського освітнього простору».
Листопад 2018р.
- Самоосвітня робота вчителів і учнів, використання тестових технологій та мережі Інтернет.
- Робота з молодими вчителями, заняття школи молодого вчителя.
- Педрада-«пошук істини» «Роль ІКТ у підвищенні професіоналізму педпрацівників у між атестаційний період»
Березень 2019р.Заст.директора
в) питання тематичного контролю:
- Моніторинг використання інноваційних технологій у практиці роботи вчителів природничо-математичного-технологічно-здоров’язбережувального циклу.
Жовтень-грудень 2019р. Дирекція школи
- Психологічні основи для творчої праці вчителя і учнів на уроках трудового навчання.
Лютий 2019. Дирекція школи
- Управління творчістю учнів у процесі вивчення образотворчого мистецтва та музики.
Квітень 2019р. Дирекція школи
- Оптимізація управління процесом навчання на уроках гуманітарного циклу.
Грудень 2018р. Дирекція школи
- Моніторинг використання інноваційних технологій на уроках іноземної мови, забезпечення комунікативної спрямованості уроків.
Березень 2019р. Дирекція школи
Прогнозований результат: вивчення теоретичних основ проблеми, створення умов для роботи педколективу над даною проблемною темою.
ІІ етап –2019-2020, 2020-2021 н.р.
(теоретично-навчальний)
- Робота методичних об’єднань, творчих груп.
- Педагогічні практикуми.
-Батьківсько-вчительсько-учнівські конференції. Щороку, квітень. Дирекція школи
- Діагностування педагогічного досвіду вчителів, складання діагностичної карти педпрацівників, аналіз їх участі у методичній роботі.
Березень 2019р. Керівники методоб’єднань, методична рада
- Засідання методичної ради «Методичне забезпечення навчального процесу відповідно до завдань розвитку школи та проблемної теми». Грудень 2019р.
- Формування, вивчення та поширення педагогічного досвіду щодо проблемної теми.
Упродовж року. Дирекція школи
- Засідання-презентація «Творча педагогічна майстерня вчителя».
Під час атестації на присвоєння педагогічних звань
- Фестиваль педагогічної творчості «Використання компетентнісно зорієнтованих технологій».
Березень 2020р. Методична рада
- Уроки показу «Удосконалення навчально-виховного процесу шляхом використання компетентнісно зорієнтованих технологій розвитку особистості»
Упродовж року. Вчителі
- Декадник педмайстерності вчителів. Лютий 2020р., 2021р. Методична рада
- Педагогічні читання«Корифеї української педагогіки». Січень 2020р. Методична рада
-Конкурс-ярмарок педагогічної творчості. Лютий,щороку. Методична рада
- Педрадаобмін досвідом «Створення в школі освітніх траєкторій для обдарованої молоді, стратегії успішної роботи з ними». Січень 2021р. Дирекція школи
- Педрада «Реалізація особистісно зорієнтованого, компетентнісного та діяльнісного підходів у навчанні учнів відповідно до вимог Державного стандарту». Березень 2021р. Дирекція школи
Прогнозований результат: підвищення рівня навчальних досягнень учнів, наявність у педагогічній діяльності кожного вчителя диференційованих завдань для формування компетентностей школярів, використання на уроках компетентнісно зорієнтованих технологій.
ІІІ етап – 2021-2022 н.р.
(практичний)
Створення власного досвіду педколективу:
- Самоаналіз і аналіз результатів роботи над науково-методичною проблемною темою.
- Діагностування.
- Взаємооцінки.
- Індивідуальна методична допомога, методичні консультації.
- Аналіз і систематизація матеріалів методичних об’єднань і творчих груп. Відкриті уроки, поповнення банку інноваційних технологій.
Прогнозований результат: вироблення методичних рекомендацій з формування соціальних компетентностей учнів.
ІV етап – 2022-2023 н.р.
(практичний з елементами моніторингу та узагальнення)
Дослідження результатів роботи, узагальнення педагогічного досвіду, розвиток ідей:
- Науково-практичні конференції.
- Візити у творчі педагогічні лабораторії вчителів «Використання компетентнісно зорієнтованих технологій у контексті нової української школи».
- Творчі портрети методичних об’єднань
- Вироблення методичних рекомендацій, випуск методичних бюлетенів
- Узагальнення досвіду роботи з проблемних питань, досвіду вчителів-майстрів, презентація досвіду на сайті школи
До 01.05.2023р. Дирекція школи
- Шкільна конференція за участю батьків, учителів, учнів «Підсумки колективної роботи над науково-методичною проблемною темою школи»
Травень 2023р. Дирекція школи, методична рада
-Моніторинг з визначення подальшого розвитку теми До 01.09.2023р. Педколектив
Прогнозований результат: вироблення методичних рекомендацій з використання компетентнісно зорієнтованих технологій розвитку особистості в контексті української школи.
|