. Русивельська ЗОШ - Колективний-творчий-проект-ЗБЕРЕЖЕМО-НАШІ-ВОДОЙМИ
Русивельський НВК "ДНЗ-ЗОШ І-ІІІ ст"
Субота, 14.09.2024, 03:39
ГоловнаРеєстраціяВхід Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Скачать Колективний-творчий-проект-ЗБЕРЕЖЕМО-НАШІ-ВОДОЙМИ

Проект:

 

«Зупинімо знищення водойм»

 

ПРОЕКТ

Мета проекту:

  1. Поглибити знання дітей про екологічний стан нашої місцевості.
  2. Дослідити шляхи збереження природи в нашій місцевості.

 

  1. Розширити кругозір дітей, розвивати критичне мислення школярів.
  2. Прищеплювати любов до рідної природи.
  3. Розвивати пам'ять, увагу, фантазію, естетичні смаки,збагачувати словниковий запас учнів, вчити стисло та зрозуміло висловлювати свою думку.
  4. Виховувати бережне ставлення до природи.

 

 

Навчальні предмети: природознавство, біологія, українська мова та література

 

Тривалість: (довготривалий) квітень - травень.

 

Етапи навчального проекту:

І етап. Стратегія проекту.

  1. Визначення теми, мети і завдань проекту.

   

     ІІ етап. Планування роботи.

          

             1.Ознайомлення учнів з темою і провідною проблемою.

  1. Відгадування загадки:

Крутиться, вертиться,

Берега держиться.

 (Річка).

- Про що йде мова в загадці?

- Як називається річка у нашому селі?

- Які ще водойми  ви знаєте?

- А які водойми є на території нашого села?

 

 

       - Мотивація навчальної діяльності.

- Отже нам треба дослідити, в якому стані були наші водойми колись, і в якому стані вони знаходяться зараз.Можливо ми зможемо чимось допомогти нашим водоймам?

 

     2. Формування груп для створення проекту.

      І група « Краєзнавці»

      ІІ група «Дослідники»

      ІІІгрупа «Літератори»

      ІVгрупа «Художники»

 

ІІІетап. Реалізація проекту.

 

1.Складання учнями плану роботи над проектом.

2. Визначення джерел інформації.

3.Самостійна пошукова робота.

 

І група  Ключове питання групи «Краєзнавців» - дізнатися, які водойми є на території нашого села.( Учні працювали в бібліотеці, шукали матеріал в інтернеті, спілкувалися з жителями нашого села)

ІІ група. Ключове питання групи «Дослідників» - зібрати і дослідити матеріал про екологічний стан водойм на території нашого села. Скласти звернення  до місцевих органів влади з проханням покращення стану водойм.

ІІІ група. Ключове питання групи «Всезнайок» -дослідити, як письменники оспівують красу водойм у своїх творах.(Учні працювали в шкільній та сільській бібліотеці, шукали матеріал в інтернеті).

 ІVгрупа. Ключове питання групи «Художників» -створити власні малюнки із зображенням водойм.

 

4. Очікувані результати.

  1. Виготовлення освітнього продукту.

І група – різнокольорова книга про нашу місцевість.

ІІгрупа – листівки «Збережіть для нас – малечі і річки, і інші речі»

ІІІгрупа – газета «Струмочок».

ІVгрупа – галерея власних малюнків «Річка, річечка, ріка»

ІVетап. Обговорення та презентація групами етапів планування проекту.

V Оцінювання результатів проектної діяльності.

 

Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Вересень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Архів записів

Банер

Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024 Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz