Скачать Колективний-творчий-проект-ЗБЕРЕЖЕМО-НАШІ-ВОДОЙМИ
Проект:
«Зупинімо знищення водойм»
ПРОЕКТ
Мета проекту:
- Поглибити знання дітей про екологічний стан нашої місцевості.
- Дослідити шляхи збереження природи в нашій місцевості.
- Розширити кругозір дітей, розвивати критичне мислення школярів.
- Прищеплювати любов до рідної природи.
- Розвивати пам'ять, увагу, фантазію, естетичні смаки,збагачувати словниковий запас учнів, вчити стисло та зрозуміло висловлювати свою думку.
- Виховувати бережне ставлення до природи.
Навчальні предмети: природознавство, біологія, українська мова та література
Тривалість: (довготривалий) квітень - травень.
Етапи навчального проекту:
І етап. Стратегія проекту.
- Визначення теми, мети і завдань проекту.
ІІ етап. Планування роботи.
1.Ознайомлення учнів з темою і провідною проблемою.
- Відгадування загадки:
Крутиться, вертиться,
Берега держиться.
(Річка).
- Про що йде мова в загадці?
- Як називається річка у нашому селі?
- Які ще водойми ви знаєте?
- А які водойми є на території нашого села?
- Мотивація навчальної діяльності.
- Отже нам треба дослідити, в якому стані були наші водойми колись, і в якому стані вони знаходяться зараз.Можливо ми зможемо чимось допомогти нашим водоймам?
2. Формування груп для створення проекту.
І група « Краєзнавці»
ІІ група «Дослідники»
ІІІгрупа «Літератори»
ІVгрупа «Художники»
ІІІетап. Реалізація проекту.
1.Складання учнями плану роботи над проектом.
2. Визначення джерел інформації.
3.Самостійна пошукова робота.
І група Ключове питання групи «Краєзнавців» - дізнатися, які водойми є на території нашого села.( Учні працювали в бібліотеці, шукали матеріал в інтернеті, спілкувалися з жителями нашого села)
ІІ група. Ключове питання групи «Дослідників» - зібрати і дослідити матеріал про екологічний стан водойм на території нашого села. Скласти звернення до місцевих органів влади з проханням покращення стану водойм.
ІІІ група. Ключове питання групи «Всезнайок» -дослідити, як письменники оспівують красу водойм у своїх творах.(Учні працювали в шкільній та сільській бібліотеці, шукали матеріал в інтернеті).
ІVгрупа. Ключове питання групи «Художників» -створити власні малюнки із зображенням водойм.
4. Очікувані результати.
- Виготовлення освітнього продукту.
І група – різнокольорова книга про нашу місцевість.
ІІгрупа – листівки «Збережіть для нас – малечі і річки, і інші речі»
ІІІгрупа – газета «Струмочок».
ІVгрупа – галерея власних малюнків «Річка, річечка, ріка»
ІVетап. Обговорення та презентація групами етапів планування проекту.
V Оцінювання результатів проектної діяльності.
|